شرایط و قوانین استفاده از فروشگاه اینترنتی صنایع آلوپات

خریداران گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از فروشگاه اینترنتی صنایع آلوپات به دقت مطالعه فرمایید. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

  • سیاست قیمت‌‏گذاری در فروشگاه اینترنتی صنایع آلوپات مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها طبق سیاست از تولید به مصرف و در راستای حذف واسطه­های فروش می­باشد.
  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. تمامی مشتریان در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری دارند.
  • کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت صنایع آلوپات به وسیله ارسال پیش فاکتور از طریق ایمیلو تماس تلفنی در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. خریدار باید در صورت عدم دریافت تماس تلفنی ظرف مدت یک روز کاری، با داشتن شماره پیگیری دریافت شده از بانک عامل و شماره ثبت سفارش با دفتر فروش تماس حاصل نماید.
  • اغلب محصولات خریداری شده ظرف مدت 48 ساعت ارسال می­گردند. برای تحویل سفارش نردبان­های صنعتی، نردبان­های بلندتر از 6 متر، سکوها و بالابرها زمان بیشتری مورد نیاز است. خریدار برای اطلاع از زمان دقیق مورد نیاز باید دفتر فروش صنایع آلوپات تماس حاصل نماید.
  • برای تمامی سفارشات، هزینه ثابت ارسال تا شهر مقصد، معادل یکصد و بیست هزار ریال اضافه می­گردد.
  • با رسیدن محصول به باربری شهر مقصد، از دفتر باربری با خریدار تماس گرفته می­شود. مسئولیت انتقال محصول از باربری شهر محل اقامت خریدار، بر عهده خریدار است.
  • پی­گیری مرسوله­ها بر عهده خریدار می­باشد. خریدار می­تواند با تماس با دفتر فروش صنایع آلوپات پیگیر ارسال محصول خریداری شده باشد.
  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند. جهت تحویل محصول با شمار تماس ثبت شده برای تحویل گیرنده تماس حاصل خواهد شد. مسئولیت­های ناشی از تحویل محصول به شخص غیر از خود خریدار بر عهده مشتری است.
  • صنایع آلوپات همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و دیجی‌کالا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به دفتر فروش صنایع آلوپات اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور دفتر کارخانه صنایع آلوپات ارسال شود.
  • استرداد محصول صرفا تحت شرایط خاص امکان­پذیر است. قبل از ثبت سفارش، لیست کالا­های سفارش و توضیحات محصولات را کنترل کرده و در صورت نیاز برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات با دفتر صنایع آلوپات تماس حاصل فرمایید. تمامی هزینه­های مربوط به استرداد و ارسال مجدد محصول بر عهده خریدار است.
  • تمامی محصولات صنایع آلوپات دارای گارانتی چند ساله می­باشد. با وجود سابقه درخشان 35 ساله در تولید محصولات با استحکام و دوام بالا، در صورت نیاز مشتری به ارسال محصولات برای گارانتی، تمام هزینه­های مرتبط با ارسال محصول، بر عهده مشتری می­باشد. بعد از بررسی محصول توسط کارشناسان صنایع آلوپات، در صورت تایید، محصول ارسالی تعمیر شده و یا در صورت نیاز محصول جدید جایگزین می­گردد.
  • ارائه فاکتور فروش و برگ گارانتی برای استفاده از خدمات گارانتی الزامی است.
  • به ظرفیت­بار و راهنما استفاده از محصولات دقت شود. زاویه قرارگیری تمامی نردیان­های یکطرفه(یک سویه) 75 درجه می­باشد. در صورت آسیب رسیدن به محصول در اثر عدم توجه کاربر به راهنما و ظرفیت بار محصولات، خدمات گارانتی شامل محصول نمی­گردد.

ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین صنایع آلوپات از سوی خریدار است.